laperlla:
   #drogiblabie czy wie ktos moze o istnieniu lamp, ktore potrafia swiecic przez tynk? tak, ze mozna np. odczytac napis znajdujacy sie na murze zanim polozono elewacje?
2019/11/29 11:58:01 przez m.blabler, 0
scarbossa:
   a właśnie, przypomniałam sobie, ktoś tutaj ma jakiś sprawdzony przepis na kiszone buraki i najpyszniejszy barszcz pod słońcem #gastrofaza #drogiblabie
2019/11/25 15:33:04 przez www, 0
awne:
   Szalejka, żywotek, kabotek, kiecka, farbotka, bielunka, kabotek. #drogiblabie czy - bez googlania - wiecie co znaczą te słowa? Dla ułatwienia dodam, że wszystkie to elementy ludowych strojów kobiecych.
2019/11/22 10:11:09 przez m.blabler, 3
ochdowuja:
   [^ochdowuja] dobra, a Samsung Galaxy A20e? ktos ma? jak wrazenia? #drogiblabie
2019/11/21 12:08:56 przez www, 0
ochdowuja:
   #drogiblabie Huawei P Smart 2019 - to jest dobry telefon? Wyglada spoko, ale podejrzanie tani, gdzie jest haczyk? (T. tez ma urodziny w grudniu, prawdaz)
2019/11/21 11:59:43 przez www, 0
malalai:
   i poki pamietam pytanie #drogiblabie #drogiblipie pub/knajpa w dc, w ktorej seruja prawdziwe fish and chips #warszawa
2019/11/20 12:21:05 przez www, 0
laperlla:
   #drogiblabie szukam czajnika do gotowania. nie elektrycznego. czerwonego. z emalii. najlepiej wintydz. i najlepiej w sklepie netowym.
2019/11/18 21:00:56 przez m.blabler, 0
ochdowuja:
   #drogiblabie myślę o kupnie laptopa dla mamy w ramach prezentu urodzinowo-gwiazdkowego. Musiałabym zamówić przez neta i żeby jej kurwier przywiózł do rąk własnych. Jakie sklepy polecacie?
2019/11/18 17:21:41 przez www, 0
krushynka:
   ^lawenda czy wiesz może co to za kfiat? #drogiblabie

Pobierz obrazek (106.8kiB)
2019/11/17 12:59:26 przez m.blabler, 2
gliniany:
   [^gliniany] #drogiblabie #drogiebravo #darmo
2019/11/16 17:37:25 przez www, 0
rmikke:
   #drogiblabie #drogiblipie czy ktoś słucha #audiobook'ów spod #linux'a i może polecić program?
2019/11/16 14:51:08 przez m.blabler, 0
gusiowata:
   Oraz czy istnieje aplikacja/strona/cokolwiek gdzie znajdę zapis fali głosu poszczególnych wyrazów? #drogiblabie #drogiblipie
2019/11/14 20:11:25 przez www, 0
krolowa:
   #drogiblabie czy kojarzycie jakieś miejsce w Warszawie gdzie 12-latka może chodzić na krav magę? najlepiej żeby nie uczył jakiś straszny Janusz/trep...
2019/11/14 11:32:45 przez www, 0
ochdowuja:
   #drogiblabie mysle o kupieniu #Wiedzmin.a w lenglydzu dla T. (na razie dostal pierwszy tom opowiadan kiedys tam i bardzo mu sie podobalo, chociaz gra zupelnie mu nie pasila). Polecacie jakis konkretny przeklad? #drogiblabie
2019/11/13 17:13:37 przez www, 0
ochdowuja:
   #drogiblabie pulsująca powieka (i to tak po parę godzin) to czego może być objawem? Niedobór magnezu, nadciśnienie, umieram?
2019/11/13 14:26:25 przez m.blabler, 0
kasicak:
   #drogiblabie dobre pędzle do makijażu cruelty free? #vegan #wega
2019/11/10 03:13:39 przez www, 1
lvka:
   Graliśmy wczoraj z małżonkiem w grę Wsiąść do pociągu. Fajna. To teraz mam zajawkę. Fajna gra dla początkujących #drogiblabie #drogiblipie #planszówka #graplanszowa?
2019/11/08 12:39:53 przez www, 0
   Strona 1   
Archiwa
Obserwujący (21)