cube:
   Woooow. Era rządzi. Kto chce forward?
2008/04/03 11:26:04, 0
cube:
   oraz: Uważna lektura mojego zgłoszenia zarejestrowanego pod numerem (...) z pewnością pozwoliłaby państwu nie wprowadzać swego potencjalnego klienta w błąd.
2008/04/03 11:19:56, 0
cube:
   Generalnie ciężko mi się zalogować, bo nie mam u was konta.
2008/04/03 11:14:53, 0
cube:
   Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia (...) Jego status można na bieżąco śledzić na stronie www.playmobile.pl (...), po uprzednim zalogowaniu się.
2008/04/03 11:14:09, 0
cube:
   Dwie i pół godziny później, pierwsza odpowiedź. Od playa.
2008/04/03 11:12:53, 0
cube:
   Bo przecież nie przyszłoby mi do głowy, że pracują tam obiBOKi.
2008/04/03 10:00:05, 0
cube:
   W gruncie rzeczy powinno to oznaczać, że klienci składający zapytanie mailem nie są obsługiwani nigdy.
2008/04/03 09:58:36, 0
cube:
   Po ponad godzinie oczekiwania dochodzę do wniosku, że klient składający zapytanie mailem jest przesuwany na koniec kolejki.
2008/04/03 09:57:35, 0
cube:
   Minęło 30 minut i BOKi jeszcze śpią ;-)
2008/04/03 09:14:31, 0
cube:
   W gruncie rzeczy wcale się nie chcę przenosić ;-)
2008/04/03 08:54:40, 0
cube:
   Wysłałem maile do Playa, Ery i Orange ;-)
2008/04/03 08:49:37, 0
cube:
   Proszę o przedstawienie oferty dla klienta innego operatora, który (klient, nie operator) chce przenieść do państwa swój nr telefonu.
2008/04/03 08:48:08, 0
cube:
   Dla odmiany dziś będzie piwo i mecz. Ja to mam ciekawe życie.
2008/04/01 19:08:32, 0
cube:
   Może e-buc, brzmi lepiej, nie?
2008/04/01 11:35:55, 0
cube:
   No i tak to.
2008/04/01 11:35:30, 0
cube:
   W ogóle zauważyłem, że mam dość liberalne podejście do dedlajnów.
2008/04/01 09:12:41, 0
cube:
   Projekt Virgle :) [googleblog.blogspot.com]
2008/04/01 09:02:20, 0
« Strona 2   

Archiwa