antek:

[^antek] w sensie przepraszam, nie uważam wszystkich z marketingu za jełopów, ale oni są wyjątkowo nachalni (a ja jestem klient koszmar, wiem. sorry not sorry)
2021/10/20 11:45:53 przez m.blabler, 0 , 3

^makdaam: [^antek] Jeżeli chcesz się panu zrewanżować, to zapytaj się pana z naciskiem na "na wszelki wypadek" czy możesz zawrzeć z nim nową umowę - jeżeli tak, to zacznij się go pytać o procedurę rozwiązania starej. 1/2
2021/10/20 11:48:49
^makdaam: [^antek] Zgodnie z orzeczeniem UOKiK każdy punkt operatora, który może zawierać umowy jest jednocześnie miejscem gdzie można umowę rozwiązać. Gdyż Orange miał świetne pomysły na ten temat.
2021/10/20 11:49:07
^lurkerfromdarkness: [^antek] Jeżeli Ty jesteś klient-koszmar, to ja jestem personifikacją szatana. Niechciany telemarketing sprawia, że mam bardzo krótki spust na wciskanie bullshitu.
2021/10/20 12:16:20