auditlog:
   ale między #wrocław'iem, a #poznan'iem to za bardzo nic nie ma:) hehe (#blipiwo)
2008/12/25 22:27:57, 0
gatto:
   To widze 2 chętnych na #blipiwo #poznan dopiero ;p
2008/12/17 23:37:13, 0
gatto:
   I takim sposobem przegapilam #wyraz #fotoday w #poznan..(dupa dupa cycki!)
2008/12/22 09:19:50, 0
mbb:
   O proszę, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa #uam w #Poznań [www.tvn24.pl]
2008/12/24 09:23:07, 0
mbb:
   Lubię, jak po meczu #lech #poznań wszyscy dzwonią z gratulacjami :)))
2008/12/17 22:59:48, 0
mbb:
   No i mit prześwietnego Marcinka w #poznań dla mnie już prawie nie istnieje. :) A przynajmniej nie wierzę już w to, że prawie nie śpią...
2008/12/17 23:03:29, 0
mbb:
   #choinka w #poznan.

Pobierz obrazek (40.4kiB)
2008/12/18 19:34:44, 0
mbb:
   Dzis do 15 stara rzeznia w #poznan na garbarach otwarta. Mozna fotografowac.:-)

Pobierz obrazek (20.0kiB)
2008/12/21 10:52:20, 0
mbb:
   Stara rzeznia w #poznan cd.

Pobierz obrazek (41.4kiB)
2008/12/21 11:08:04, 0
mbb:
   #Poznan

Pobierz obrazek (21.5kiB)
2008/12/21 11:14:44, 0
mbb:
   Och, jaki ten #poznan piekny:-)

Pobierz obrazek (27.4kiB)
2008/12/12 16:43:33, 0
mbb:
   #poznań, czy był ktoś może w tym sezonie na Bogdance, na lodowisku? I jak? ok ?
2008/12/13 23:27:10, 0
mbb:
   Bal Sylwestrowy w Collegium Maius w #Poznań? Nieee, dzięki. Wystarczy, że miałam tam przez rok zajęcia w piwnicy. W prosektorium.
2008/12/07 22:50:34, 0
mbb:
   I teraz w tym nowym gmachu coll. maius w #poznań m.in. bufet będzie. :))
2008/12/07 22:52:40, 0
mbb:
   Długopisów piszących jest ponad 20. Planuję wziąć je do #poznań, bo tam mam ich niedobór. Chyba, że lepiej posprzątać na biurku w #poznań? :) Nieee. :)
2008/12/08 12:01:17, 0
mbb:
   Oglądam zdjęcia z #rogalin.a i jak już będę w #poznań to chyba się tam wybiorę. :)
2008/12/08 12:11:34, 0
mbb:
   Jutro #poznan i tyle z mojego wolnego.
2008/12/03 20:07:11, 0
mbb:
   Dobra,to czas we #wroclaw sie skonczyl,powrot do #poznan.

Pobierz obrazek (19.1kiB)
2008/12/04 12:43:43, 0
mbb:
   No to dzis #lech w #poznan. :-)

Pobierz obrazek (22.5kiB)
2008/12/04 16:29:51, 0
   Strona 1 »
Archiwa
Obserwujący (29)