|
tarhim: #korpo "aby uzyskać dostęp do pomieszczenia IT support, przy użyciu zamontowanego dzwonka nadaj swoje username alfabetem Morse'a" |
|
2013/05/10 12:23:04 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676585117 a kto by mógł się powstrzymać? :> |
|
2013/05/09 23:35:30 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676447255 //blabler.pl/s/im-1676447275 nieważne czy to miało sens, bo średnicówka, czy nie miało, bo obwodówka |
|
2013/05/09 12:43:03 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676447131 //blabler.pl/s/im-1676447255 a za peerelu mieli taką manię omijania osiedli przy trasowaniu szynowców i wstawiania ich w pas zieleni |
|
2013/05/09 12:42:36 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676447131 no ale ja przecież się nie kłócę, że lepiej niż osiedlem, tylko mówię że rządzącym tak łatwiej |
|
2013/05/09 12:41:45 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676446735 no, ale to w tę stronę nie robi z urzędniczego punktu widzenia, nawet lepiej |
|
2013/05/09 12:38:13 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676446557 ale co, szynobus od składu metra? tu nasz karslruhe, dla odmiany [goo.gl] |
|
2013/05/09 12:35:46 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676446335 no ale to ogólnie tak się metro planuje, nie tylko w holendrowni, jak nie trzeba tunelu to nie trzeba |
|
2013/05/09 12:29:47 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676444527 raczej woda ma pewną domieszkę błota, co nie przeszkadza im w maniu tuneli i ryciu teraz metra pod IJ |
|
2013/05/09 12:28:03 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676443897 metro w poziomie ulicy może być? |
|
2013/05/09 12:24:28 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676442717 poza tym nie musi, pewnie, ale tramwaj ma wymóg mniejszy i nie trzeba kombinować tylko wstawiasz i już |
|
2013/05/09 12:24:08 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676442795 narody germańskie puszczą |
|
2013/05/09 12:23:04 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676442307 z odróżniania schnellbahnu, ubahnu, statbahnu, strassenbahnu, tram-traina i schnellestrassenbahnu to można niejeden doktorat zrobić |
|
2013/05/09 12:16:09 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676442099 różne jak różne, jak masz korytarz na transport szynowy to reszta to nazewnictwo, jak nie masz to się robi pod górę |
|
2013/05/09 12:14:51 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676438499 bo miałby więcej sensu, natomiast pewnie ktoś 40 lat temu zarezerwował korytarz tam z boku i tak jest prościej miastu |
|
2013/05/09 11:57:46 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: ^michio, w idealnie kulistych uwarunkowaniach to ja bym tego tramwaja wpuścił w Leszczynową i Walecznych w pierwszym etapie, by szedł środkiem a nie bokiem |
|
2013/05/09 11:50:45 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676434845 jeżeli to był przetarg taki jaki 98% przetargów infrastrukturalnych w .pl to ramy czasowe i tak narzucał zamawiający |
|
2013/05/09 11:33:07 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676423377 a to nie jest skorelowane z tym że tam jest miejsce? |
|
2013/05/09 11:29:39 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676421747 przebieg trasy na moje krzywe oko też nie jest zły, tylko te wszystkie niedomówienia niepokoją |
|
2013/05/09 10:27:41 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676419867 w sensie szybki tramwaj na prawobrzeże |
|
2013/05/09 10:20:20 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676419483 nieno, projekt jako koncepcja to czyste piękno i dobro, gorzej może być z realizacją i z tym całym "tymczasowym" zakończeniem |
|
2013/05/09 10:15:23 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676418983 ten zespół planistów wzbudza lekki niepokój |
|
2013/05/09 10:08:24 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676415105 on the unrelated note, znowu ktoś się nad dzirami na wyjeździe zlitował |
|
2013/05/09 09:43:19 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: //blabler.pl/s/im-1676415105 TYFUSY KRADNOM KŻYRZACKOM DESZCZUFKE |
|
2013/05/09 09:42:44 przez www, 0 ♥
|
|
tarhim: oraz pół osiedla bez prądu, na szczęście nie moje pół |
|
2013/05/09 01:52:43 przez www, 0 ♥
|
|
|