kociokwik:

[^ister] czy problem wymaga co pół roku ręcznego naprawiania? Czy wynika z głupiego ustawienia, do którego nikt się nie przyznał i chyba niczemu nie służy? Ale którego nie mogę wyłączyć nie wiedząc, po co jest i czy klient go chce?
2020/11/30 17:47:46 przez www, 0 , 3

^ister: [^kociokwik] eh, mloda jestes jeszcze, naiwna. Komu by sie chcialo poswiecac kilka godzin na naprawe bledu, ktory generuje problem tylko co pol roku?
2020/11/30 17:51:35
^ister: [^kociokwik] [^ister] Ja kilka miesiecy prosilam o zezwolenie na poswiecenie dnia, zeby naprawic cos, co powodowalo problemy kilkanascie razy dziennie
2020/11/30 17:51:40
^lurkerfromdarkness: [^kociokwik] Jak się zgadamy znów na widełokonferencji, to przypomnij mi opowiem Ci historię pewnego ticketa, nad którym teraz pracuję. Opowiem, ile czasu to już trwa i ile osób jest w to zaangażowanych.
2020/11/30 18:01:41