xenone:
   Albo też to co miał #Axelio - "targowanie się". 'To już mam, to utarguję coś więcej' - something like that... I don't really know...
2018/05/16 01:10:27 przez m.blabler, 0
xenone:
   Odlot #Axelio. Myśli że zaruchał bo nosi białe skarpety xD Biedak robi to tak rzadko że już mu odbiło i zaczął wyszukiwać sobie sprawców tego cudu - przypadło na wyjątkowo ubrane białe skarpetki <rotfl>
2018/03/13 21:47:12 przez m.blabler, 0
xenone:
   #Axelio rozpoczął wojnę pt. "nikt cię nie kocha, tęsknisz za mną" i ją przegrał. Cholera, naprawdę nie chciałam skrzywdzić tego dupka. Ale sam się prosił.
2018/03/13 02:27:03 przez m.blabler, 0
xenone:
   #Wykop "Ten #Axelio co drugi dzień pisze że źle się czuje. Jakbym słuchała jakiegoś chorowitego dzieciaka ze szkoły..." - W końcu ktoś to zauważył...
2018/03/10 21:21:06 przez m.blabler, 0
xenone:
   Hahaha! To śmieszne jak #Axelio mówi dokładnie to samo swojej nowej dziewczynie co mi :D Tak samo ją nazywa, to samo jej obiecuje, te same teksty wali, nazywa swoją "narzeczoną" :D Ciekawe która to już narzeczona :P ...
2018/02/14 00:24:51 przez www, 0
xenone:
   #Axelio, niestety nie mam obecnie wagi, ale żeby Cię jeszcze bardziej wkurwić, wklejam zdjęcie zrobione przez Ciebie :) Prawie nic się nie zmieniło :) Nadal jestem tak samo szczupły, i jeszcze piękniejszy :) #pokaandy

Pobierz obrazek (243.0kiB)
2017/07/15 02:17:36 przez www, 1
xenone:
   a tam okazało się że #Axelio już zapłacił za resztę gdy ja poszłam ponownie po to piwo... Ten sen był bardzo długi ale więcej z niego nie pamiętam. #andysdream #sen
2017/07/14 08:21:50 przez m.blabler, 0
xenone:
   Wiedziałam że #Axelio będzie miał ból dupy o piwo, ale nie o to chodziło. Nie chciałam się też upić, bo chciałam czuć jak będzie mnie całował xD Takie tam głupkowate rozkminki xD Miałam w kieszeni 20 zł...
2017/07/14 08:11:27 przez m.blabler, 0
xenone:
   było tam sporo ludzi, rozmawiali ze mną o czymś, ale nie słyszałam swoich słów, nie pamiętam żebym słyszała. Później #Axelio wyglądał jak narzeczony mojej kuzynki. Widziałam go jak był na zewnątrz tego budynku i wszedł do niego żeby mnie poszukać...
2017/07/14 08:00:55 przez m.blabler, 0
xenone:
   Ale miałam pojechane sny!!! Śniło mi się że byliśmy z #Axelio w jakimś takim wielkim kościele czy zabytkowej katedrze, ale nie po to żeby się modlić, w sumie nie do końca wiem po co, ale...
2017/07/14 07:47:40 przez m.blabler, 0
xenone:
   #Axelio: "Moge ci z piesci przywalic w brzuch?"
2017/07/13 23:23:24 przez m.blabler, 0
xenone:
   [www.wykop.pl] Zawsze podniecały cię dzieci, pedofilu :) #Axelio
2017/07/13 22:46:57 przez m.blabler, 0
xenone:
   #Axelio: "kurwa jak ja sie ciesze ze zdychasz"
2017/07/13 22:43:24 przez m.blabler, 0
xenone:
   #Axelio: "I jeszcze naiwnie uwierzylas ze ja jestem inny niz wszyscy. OTÓŻ USWIADAMIAM CIE ŻE NIE JESTEM INNY. JESTEM TAKIM SAMYM SKYRWYSYNEM JAK WSZYSCY I CZUJE SIE DUMNY Z TEGO! !!!!"
2017/07/13 22:41:18 przez m.blabler, 0
xenone:
   Albo: "To mężczyzna powinien podpierać kobietę a nie odwrotnie!!! - Ty jesteś mężczyzną." :D xD To było urocze, szkoda że nie na poważnie, tylko na złość :) #Axelio
2017/07/12 09:33:16 przez www, 0
xenone:
   Albo: "Specjalnie przerwałem live'a żeby móc z tobą pogadać!!!" hahaha! xD #Axelio
2017/07/12 08:52:35 przez www, 0
xenone:
   To będzie z sympatią co teraz napiszę,ale wczoraj kłóciliśmy się z #Axelio i pytam go:"No i co teraz???I co teraz zrobisz???", a on na to takim całkiem poważnym tonem:"Pójdę się odlać.TO teraz zrobię!" xD Myślałam że wybuchnę śmiechem xD #dosłowność
2017/07/12 08:50:58 przez www, 0
xenone:
   Streszczenie mojej nocnej konwersacji z #Axelio: "Bądź ze mną. Zmieniłem się. - Przykro mi, nie jestem zainteresowana. - Przemyśl to. - Już zdecydowałam. Nic nie będę przemyśliwać. - Oj bo ty sobie ubzdurałaś już jak to będzie wyglądało...
2017/07/11 09:22:35 przez m.blabler, 0
xenone:
   [^xenone] Serio, #Axelio, nie masz pojęcia co to znaczy stracić pracę. Dlatego życzysz tego ludziom. Bo nigdy tak naprawdę nie odczułeś co to oznacza dla człowieka i jak człowiek się wtedy czuje i jakie historie przeżywa.
2017/07/11 00:39:33 przez www, 0
xenone:
   Myślę że #Axelio chodzi o to żebym odezwał się ale albo jako zrozpaczony, albo wyprowadzony z równowagi. Dlatego do tego prowokuje, a jak widzi że taki nie jestem, to mam się zamknąć. Próbuje później i to samo. Takie jego powszechne "kółeczko".
2017/07/10 17:05:10 przez m.blabler, 0
   Strona 1 »
Archiwa