amjan:
   zero perspektyw, nie ma nic, ja pierdolę
2019/05/24 22:02:34 przez www, 0
amjan:
   [^amjan] Jaskółeczka :(
2019/05/19 12:57:21 przez www, 0
amjan:
   [^amjan] Ja pieprzę, zrzygam się zanim to w łapy wezmę ;//// Wygląda na wronę
2019/05/19 12:50:26 przez www, 0
amjan:
   [^amjan] Próbuję się brać za naczynia w zlewie a tam trup jakiegoś jebanego ptaka!! Jak to cholerstwo wleciało?!?! Kiedy zdechło?!?!
2019/05/19 12:48:58 przez www, 1
amjan:
   JA PIERDOLĘ KURWA MAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
2019/05/19 12:48:28 przez www, 0
amjan:
   [^xenone] O tak? :) [youtu.be]
2019/05/13 08:08:38 przez m.blabler, 2
amjan:
   Po 8 miesiącach klepania bidy, w końcu oddech i godny zasób gotówki. Przepierdoliłem tyle kasy, że boli. No ale to wsjo zakupy cieszących rzeczy trwałych. #refleksja
2019/05/08 18:41:59 przez www, 4
amjan:
   Cholera pozno jest czy wczesnie.
2019/05/04 04:19:46 przez m.blabler, 0
amjan:
   Nabyłem się już mną. Do zrzygania. #refleksja
2019/05/01 22:00:07 przez www, 0
amjan:
   Sobota. "Cassadores" Carlos Torres #malarstwo #pokatrupa

Pobierz obrazek (59.0kiB)
2019/04/27 21:12:53 przez www, 2
amjan:
   "Panie marszałku, wysoka kurwo" Ahahaaahaaha #lol

Pobierz obrazek (63.3kiB)
2019/04/26 23:47:45 przez www, 0
amjan:
   #kurwa

Pobierz obrazek (78.9kiB)
2019/04/26 23:30:44 przez www, 0
amjan:
   Szczęśliwi ludzie są niczym istoty z innego wymiaru. Do którego ja nie mam dostępu. Są po drugiej stronie. I tak patrzę na nich i nie dowierzam, że takie coś istnieje. #refleksja
2019/04/26 21:51:29 przez www, 0
amjan:
   Chciałbym móc powiedzieć Mamie, iż żałuję że żyję, i żeby ona zrozumiała, i żeby nie miała mi za złe... choć zranię ją najbardziej na świecie; żeby nie miała za złe, gdy odejdę. #refleksja
2019/04/19 21:31:57 przez www, 0
amjan:
   [^gammon82] noo
2019/04/17 04:58:49 przez m.blabler, 0
amjan:
   Kurws, ani spac ani wstawac
2019/04/16 04:10:43 przez m.blabler, 0
amjan:
   Wynalazca alkoholu powinien dostać Pokojową Nagrodę Nobla. Czy kurwa jakąś inną - może nagrodę Miłosierdzia, Dobroci czy czegoś takiego. Gdyby nie ten człowiek, wielu z nas już by nie było...
2019/04/15 21:29:58 przez www, 0
amjan:
   [^amjan] moze smutek wciaz za plytko mi sie w ryju wyryl ze trza wiecej
2019/04/15 08:41:40 przez m.blabler, 0
amjan:
   Kurwa, nie dosc ze po 4 sie polozylem to jeszce mnie jakies jebane skurcze twarzy meczyly.
2019/04/15 08:40:26 przez m.blabler, 0
amjan:
   zjadłem śniadanie, może jeszcze głowa przestanie boleć dzisiaj
2019/04/14 21:18:19 przez www, 0
amjan:
   [^rmikke] Może to? [www.anteny24.pl]
2019/04/14 12:35:30 przez www, 0
amjan:
   Smutek nocy jest okropny, ale jak się boisz smutku kolejnego poranka, to i tak odwlekasz.
2019/04/14 03:53:56 przez www, 0
amjan:
   Potrzeba mi wszystkiego. Nie mam nadziei na nic. #refleksja
2019/04/12 19:45:49 przez www, 0
amjan:
   Mamy w zespole słabe ogniwo. Zamożni rodzice wycackali go na tak miękką kluchę, że nie nadaje się do żadnej pracy. Niczym wielkie dziecko. Słabe i bezbronne.
2019/04/10 19:54:11 przez www, 0
amjan:
   [^xenone] Dziwne, dla mnie alkohol jest jak pigułka szczęścia. Zawsze robi mi dobrze i to w jednej chwili.
2019/04/09 21:40:20 przez www, 0
amjan:
   Kurde, gdyby papierosy miały tę samą moc co alkohol. A może mają, tylko jej nie odkryłem!?!?!?
2019/04/08 21:41:24 przez www, 1
amjan:
   [^amjan] A jak się nie ma, to się goli głowę przecierając oczy od cieknącej krwi, potem kwiczy dezynfekując rany, i kładzie na mokrym ręczniku, aby nie bolało leżeć. #refleksja Ech.
2019/04/08 21:27:57 przez www, 1
amjan:
   Jak się ma włosy, to się je myje, szamponem, potem je suszy, rozczesuje pachnące i jest tak fajnie i miło.
2019/04/08 21:26:47 przez www, 0
amjan:
   Koleżanka po 5 dniach w #Niemcy: Już została na ulicy popluta przez jakiegoś ciapatego ludzkiego śmiecia i już jej ktoś faka do twarzy przystawił. Strach i smutno.
2019/04/08 21:20:28 przez www, 0
amjan:
   [^xenone] I alkohol :( [^kwiatpomaranczy] Xenia mówi, że nigdy nie była szczęśliwa - wcale, a nie, że tylko jeszcze nie była szczęśliwa w pełni.
2019/04/08 20:38:33 przez www, 0
amjan:
   [^mathilda] "I wciąż zadaję jedno sobie pytanie: Czy to jeszcze research czy już stalkowanie?"
2019/04/08 17:41:24 przez www, 2
amjan:
   [^xenone] Nie wiem. Bo ani nie popijałem wodą, ani nie zjadłem tłustego. No dobra, trochę zjadłem.
2019/04/07 23:11:45 przez www, 2
amjan:
   Cała flacha wina wyjebana plus piwo w jednym posiedzeniu, kilka godzin snu, a zero kaca i niewyspania. Czemu tylko to tak rzadko.
2019/04/07 23:00:24 przez www, 2
   Strona 1 »
amjan
Sensei, master, guru, imperator, wieszcz


Photostream Blablog 

Archiwa