|
varabi: [^stivo] Prawie ;) Brak jest w zakładce informacji o pełnej dacie, więc sortowanie odbywa się po roku (w ramach którego może być nie po kolei). Zawsze jednak lepiej przeglądać taką listę niż szukać w całej. |
|
2013/10/20 16:34:46 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Stwierdziłem, że etap V #visud, w którym miały być m.in. skille nie jest taki ważny na razie, więc będzie później. Tymczasem przerwa. |
|
2011/08/01 15:11:11 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Silnik #visud - działają lokacje typu bank oraz regeneracja jednego z typów energii przez odpoczynek. |
|
2011/07/25 18:40:31 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Czasami przypisy powodowały crash całego writera (#libreoffice), ale zostało to już naprawione. Wszystko powinno być ok do stabilnej wersji we czwartek. |
|
2011/07/22 15:45:31 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #libreoffice - wywałka dokumentu, jeśli przypisy znajdują się w paragrafie przechodzącym na następną stronę - zostanie prawdopodobnie usunięta w ciągu tygodnia |
|
2011/07/22 15:42:00 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Fabułę gier w #visud tworzyć można za pomocą wieloetapowych questów (zadań) różnego rodzaju, co obsługuje edytor. |
|
2011/07/13 17:34:52 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #visud etap IV: Edytor pozwala już na tworzenie bohaterów niezależnych (NPC) oraz umieszczanie ich w lokacjach. |
|
2011/07/04 09:56:21 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Postanowiłem namierzyć buga ze startującym odzyskiwaniem dokumentu #libreoffice. Winowajcą okazały się być przypisy. |
|
2011/07/02 13:01:16 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #visud Agresywne stwory, które atakują znienacka, próby ucieczki z walki, rozwój postaci, reinkarnacja stworów i wiele innych już działają... A będzie więcej :) |
|
Pobierz obrazek (91.1kiB)
|
|
2011/06/30 12:46:47 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Żeby nie było, że się nic nie dzieje z #visud - walka (obrażenia zależne od sprzętu, zręczności, kondycji itp), zdobywanie doświadczenia, gubienie przedmiotów.. |
|
Pobierz obrazek (200.6kiB)
|
|
2011/06/30 12:41:43 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: I ostatnia rzecz w tym etapie dla edytora #visud - umieszczanie potworów w lokacjach - już działa. |
|
2011/06/23 08:56:53 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud wzbogacony został właśnie funkcjami określania zachowania potwora oraz dodawania przedmiotów, które można zdobyć w walce z takim osobnikiem. |
|
2011/06/21 16:23:57 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud - określanie wpływu poziomu na parametry klasy (to jest naprawdę niezłe - zapewnia równowagę w przyrodzie ;))) |
|
2011/06/18 20:34:06 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud umożliwia określenie warunków kończących grę oraz definicję progów rozwoju postaci. |
|
2011/06/18 11:49:22 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Silnik #visud pozawala teraz na zarządzanie przedmiotami oraz przeglądanie współczynników postaci za pomocą GUI, jako alternatywa dla komend. |
|
2011/06/18 11:48:04 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #visud Poprawiłem kilka drobnych błędów. W zasadzie wszystko jest OK, więc niedługo etap III. |
|
2011/06/16 14:45:53 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Silnik #visud - zakładanie/zdejmowanie ubrania/uzbrojenia (np. hełm, zbroja, biżuteria), wyjmowanie/chowanie broni/przedmiotów z inwentarza - do rąk & odwrotnie |
|
2011/06/13 15:26:23 przez xmpp, 0 ♥
|
|
|