kociokwik: [^rmikke] [^kociokwik] ale patrząc na rynek produktów targetowanych, widzę GIGANTYCZNY OBSZAR dla produktów dla młodych matek: "licz spalone kalorie na spacerze z dzieckiem", "godzina kołysania to jak 1,5h biegu" itd |
|
2020/02/04 23:05:31 przez www, 3 ♥, 3 ∅ |
^kociokwik: [^kociokwik] a jak uwzględnić presję, by w tydzień po porodzie mieć sylwetkę jak mistrzyni fitnessu, to w ogóle jest to rynek który zje mnóstwo udogodnień dostosowanych do szczególnego wzorca zachowań i ruchu świeżej matki.
2020/02/04 23:07:56
2020/02/04 23:07:56
^rmikke: [^kociokwik] Masz rację, serio. A teraz ktoś musi dostrzec ten rynek i wypełnić niszę. Kto, Twoim zdaniem, powinien to zrobić?
2020/02/04 23:10:32
2020/02/04 23:10:32
^rmikke: [^kociokwik] [^rmikke] Albo inaczej. Mnóstwo "kamer sportowych" jest używanych przez rowerzystów i motocyklistów jako rejestratory w ruchu ulicznym. A spróbuj kupić rejestrator dla rowerzystów i motocyklistów.
2020/02/04 23:14:29
∅
2020/02/04 23:14:29