kociokwik:

[^dees] czytam ticket i nie rozumiem. Tzn to że nie rozumiem wynika z tego, że jeszcze nie dotarłam do tych rzeczy i nie wiem, co się zepsuło, i dlaczego to co raportuje klient jest zepsute, i gdzie, i co się robi dla naprawy.
2020/07/22 15:51:18 przez www, 0 , 5

^dees: [^kociokwik] a, no to wiesz, czego nie rozumiesz. to się dowiesz
2020/07/22 15:52:28
^kouma: [^kociokwik] To jak tak mam regularnie. :D
2020/07/22 15:52:53
^kociokwik: [^kociokwik] [^dees] i nie wiem, ilu kroków mi brakuje pomiędzy tym gdzie jestem, a gdzie powinnam być, żeby naprawiać, i strasznie mnie frustruje
2020/07/22 15:53:10
^qmack: [^kociokwik] jesteś świeżak. dorywasz kogoś z większym stażem i pytasz. nikt cię za to nie zje. jak za rok będziesz miała takie pytania to wtedy zjedzą
2020/07/22 15:53:10
^rmikke: [^kociokwik] I czy w ogóle jest zepsute, o tej możliwości też nie należy zapominać.
2020/07/22 17:58:49