 |
agba:
[^agba] A przy pomylkach to tu jest np. baaardzo niemile widziane, by obsmarowywac knajpe, bez uprzedniego kontaktu z knajpa, gdzie w 99.99% knajpa przeprosi i zaproponuje zadoscuczynienie asap. Ten 0.01% to ponoc lokalna pizzeria, |
|
2021/07/22 23:03:57 przez www, 0 ♥, 3 ∅
|
^
agba: [
^agba] ktorej wlasciciel w takich wypadkach bluzga i kaze klientowi spadac na drzewo. Tak przynajmniej paru klientow twierdzi, nie jest to moje osobiste doswiadczenie :D
2021/07/22 23:04:39
^
kerri: [
^agba] wyobrażam sobie tak: jestem w podróży, głodna jak nieszczęście, czas mnie goni, dogodna knajpa po drodze, wpadam po jedzenie, odjeżdżam - i jedzenie okazuje się niejadalne. Och, też bym się wkurzyła...
2021/07/22 23:06:38
^
yaal: [
^agba] No i normalny człowiek zazwyczaj najpierw próbuje rozwiązać problem bezpośrednio (akurat mcd bardzo sprawnie naprawia takie błędy), a nie buduje teorie spiskowe i robi dramę
2021/07/22 23:08:10
∅