 |
agba:
[^agba] nie wiem, może przenikłam tutejszym, że tak się nie robi, póki się nie porozmawia z knajpą. (cały czas rozumiem, że był wkurzony, żeby nie było) |
|
2021/07/22 23:21:12 przez m.blabler, 0 ♥, 3 ∅
|
^
sithian: [
^agba] U nas bezpośrednio z lokalem rzadko kiedy masz okazję pogadać, a firmy w przeważającej większości mają w dupie, dopóki nie rozkręci się solidnej inby.
2021/07/22 23:22:33
^
perdo: [
^agba] powiem tak - moje doświadczenie z reklamacji w róznych firmach jest takie, że niestety często publiczna chłosta wywołuje jakąś reakcję. Im większa firma, z tzw standardami obsługi, tym bardziej jest to potrzebne
2021/07/22 23:23:19
^
robmar: [
^agba] no to ja nawet popieram; ale to nie knajpa, tylko największa sieciówka; to jakbym chciał dyskutować po cichu z facebookiem o tym, że zgubił moją wiadomość wczoraj; nikogo to nie obejdzie, jeśli nie napiszę publicznie…
2021/07/23 01:44:38
∅