agba:

[^robmar] mimo wszystko, nawet z sieciowka bym najpierw się skontaktowała. Podtrzymuję, że na 99.99% by przeprosili i zaproponowali zadoscuczynienie. Pomyłki się zdarzają i to wcale nie tak rzadko.
2021/07/23 02:07:02 przez m.blabler, 1 , 3

Lubią to: ^robmar,
^sithian: [^agba] → [^sithian] + [^sithian] + [^sithian] Czyli jeśli jest się osobą z takimi doświadczeniami, to od razu robi się hałas, póki sprawa jest świeża.
2021/07/23 02:09:10
^robmar: [^agba] masz rację, ale ja nie sądzę, żeby on chciał zadośćuczynienie; on chce, żeby sieciówka się ogarnęła; nie pchała mięsa, jak miało być wege, nie dawała ostrego sosu, jak ktoś prosił bez, itd.; on chce, żeby poprawili procedury
2021/07/23 02:10:30
^robmar: [^agba] [^robmar] polityka naprawiania pomyłek jest ok w mieście, gdzie jesteś w lokalu, albo blisko; możesz wrócić; a w drodze co zrobisz? (kupię na następnej stacji, więc cała drama zbędna; ale trochę rozumiem)
2021/07/23 02:14:08