![](//cdn.blabler.pl/avatar/agba) |
agba:
[^robmar] mimo wszystko, nawet z sieciowka bym najpierw się skontaktowała. Podtrzymuję, że na 99.99% by przeprosili i zaproponowali zadoscuczynienie. Pomyłki się zdarzają i to wcale nie tak rzadko. |
|
2021/07/23 02:07:02 przez m.blabler, 1 ♥, 3 ∅
|
^
robmar: [
^agba] masz rację, ale ja nie sądzę, żeby on chciał zadośćuczynienie; on chce, żeby sieciówka się ogarnęła; nie pchała mięsa, jak miało być wege, nie dawała ostrego sosu, jak ktoś prosił bez, itd.; on chce, żeby poprawili procedury
2021/07/23 02:10:30
^
robmar: [
^agba] [
^robmar] polityka naprawiania pomyłek jest ok w mieście, gdzie jesteś w lokalu, albo blisko; możesz wrócić; a w drodze co zrobisz? (kupię na następnej stacji, więc cała drama zbędna; ale trochę rozumiem)
2021/07/23 02:14:08
∅