makdaam: [^fik] zarząd przewoźnika nie walczy o zmianę tej sytuacji, tylko bierze to co jest. Od strony PLK z zupełnie nieznanych przyczyn przewoźnicy zamawiają tylko krótkie pociągi, a mogliby dłuższe i cięższe. |
|
2021/10/11 11:21:38 przez www, 0 ♥, 3 ∅ |
^makdaam: [^makdaam] więc kasy jest coraz mniej, nie ma budżetu na remonty. Ludzie narzekają na stan peronów, o dworcach nie wspominając. IC i regio tworzą problem, a obrywa operator infrastruktury.
2021/10/11 11:22:45
2021/10/11 11:22:45
^fik: [^makdaam] przewoźnik zamawia dłuższe pociągi i w 2015 roku skierował do PLK wykaz kilkunastu lokalizacji, w których potrzeba pilnego wydłużenia peronów, którą własnoręcznie skleciłem. 6 lat później poprawiono chyba tylko Nowy Dwór Maz
2021/10/11 11:22:56
2021/10/11 11:22:56
^fik: [^makdaam] tak samo z komunikacją zastępczą przy zamkniętych liniach. złożyliśmy wnioski na pociągi Wawa - Lublin przez Puławy, to nam odrzucili, bo linia modernizowana. złożyliśmy przez Parczew, to przyjęli, ale
2021/10/11 11:27:30
∅
2021/10/11 11:27:30