kouma: [^tygryziolek] Ale idzie tych pracowników jakoś szkolić w trakcie, że to firma koreańska, to tam oni mają tak i to nie taki szok, że trzeba instrukcje obsługi wieszać na ścianie. |
|
2022/02/11 11:32:00 przez www, 0 ♥, 3 ∅ |
^kouma: [^kouma] I idzie to zrobić, ale oczywiście prościej jest, gdy np. firma jest szwedzka i ta szwedzka kultura pracy jest taka fajna i wszyscy fikę robią i bardziej to marketing, niż integracja kulturowa OBU stron.
2022/02/11 11:33:11
2022/02/11 11:33:11
^tygryziolek: [^kouma] ale wniosek o braku szkoleń wyciągasz z jakichś przesłanek, czy tylko z faktu istnienia karteczki? jest do tego jakiś background? bo widziałam tylko karteczkę, nie znam okoliczności
2022/02/11 11:34:51
2022/02/11 11:34:51
^shigella: [^kouma] Na poczatku w Samsungu byl miesiac "treningu kulturowego", potem skrocono to do kilku dni. Z tego co mowil brat, problem polega na tym ze Koreanczycy nie sa szczesliwi ze swoja kultura, ale panuje tam zamordyzm
2022/02/11 12:06:08
∅
2022/02/11 12:06:08