kocimokiem: [^sirocco] tu jest problem dodatkowy, bo nie dość że brak współpracy, to jeszcze brak IQ. dzieciaki nie potrafią przejść z konkretu do abstrakcji, a to już poziom liceum i technikum |
|
2023/03/06 13:12:21 przez www, 0 ♥, 3 ∅ |
^sirocco: [^kocimokiem] A to jeszcze dodatkowe utrudnienie. Acz zasadniczo widywałam już niejedno w tej dziedzinie, zdumiewające rzeczy się dało zrobić czasami, ale jeżeli było zacięcie ze strony studenta.
2023/03/06 13:15:16
2023/03/06 13:15:16
^ister: [^kocimokiem] jak ja sie ciesze, ze Junior "odziedziczyl" myslenie matematyczne po mnie. Zdolny jest gowniarz az do bolu :)
2023/03/06 13:15:19
2023/03/06 13:15:19
^ister: [^kocimokiem] zastanawiam sie, na ile ten problem to IQ a na ile nieodpowiednie podejscie do uczenia tego egzemplarza na poczatku nauki w tym krytycznym stadium
2023/03/06 13:18:24
∅
2023/03/06 13:18:24