zuzanka: [^zuzanka] Mamy support trzech klientów 9-17 5 dni w tygodniu. Którego dnia nie obsłużymy? Czy wszyscy w firmie mają wolny piątek, czy raczej każdy inaczej, żeby była dostępność (i nie ma quorum na ważne spotkania)? |
|
2024/02/06 08:17:07 przez www, 1 ♥, 4 ∅ |
Lubią to: ^fel, ♥
^zuzanka: [^zuzanka] Mam w firmie osobę, która pracuje pn, pół wt, śr i czw. Wrzucenie jej w ceremonie scrumowe oznacza dramatyczne ograniczenia, wszyscy się spinają, żeby mogła uczestniczyć. I drugą, która pracuje 6-14.
2024/02/06 08:20:11
2024/02/06 08:20:11
^dees: [^zuzanka] [^zuzanka] dokładnie to, u mnie już teraz w piątki nie robią wdrożeń, bo przecież zaraz weekend, czyli co, w czwartek by też nie robili?
2024/02/06 08:22:32
2024/02/06 08:22:32
^krushynka: [^zuzanka] oczaj to. Mamy support 6 dni w tygodniu, z czego 5 dni jest 24h supportem
2024/02/06 08:48:39
2024/02/06 08:48:39
^makdaam: [^zuzanka] My mamy support 24/7 pomimo 5 dni roboczych po 8 godzin i jakoś działa. Musi być jakaś magia.
2024/02/06 18:15:51
∅
2024/02/06 18:15:51