 |
kouma:
[^sithian] Podejrzewam, że tak koncertowo coś walnęło, że nikt się nie spodziewał i nie było na to ifa albo jakiś moduł autoryzacji dawał złą odpowiedź. No ale to się robi jakieś testy przed wdrożeniem albo coś. |
|
2024/03/05 20:25:23 przez www, 0 ♥, 2 ∅
|
^
kouma: [
^kouma] I milion requestów więcej czy mniej w dobie load balancerów, autoscalerów i innych chmurowych dzikich węży to akurat mniejszy problem. Zapłacą więcej i pewnie to nie ułatwiało debugu i PRu, ale i tak mniejszy problem.
2024/03/05 20:27:24
^
sithian: [
^kouma] Przy tak olbrzymiej firmie i nie pierwszej tego typu awarii brak odpowiednich komunikatów to zwykła wyjebka na użytkowników i krótkowzroczność biznesowa plus idiotyczne podejście do kwestii wizerunkowych.
2024/03/05 20:27:56
∅