clea:

No więc oficjalnie opóźnienie było spowodowane "traffic control issues", co jest poza kontrolą linii lotniczych i w związku z tym hotel (ani nawet kawa) nam nie przysługuje. Poza tym inni pasażerowie nie dostali hotelu, to my też nie możemy.
2024/08/05 11:48:43 przez m.blabler, 0 , 10

^clea: [^clea] A to, co wyraźnie mówił pilot przed startem, że musimy stać i spalić paliwo, bo zostało za dużo nabrane (dodatkowe, kluczowe 20 minut) - to oni o tym nic nie wiedzą.
2024/08/05 11:49:12
^laperlla: [^clea] to jest skurwielstwo, bo jako pasazer jak im udowodnisz, ze nie robia was w trabke. masakra. i oni to wykorzystuja.
2024/08/05 11:50:24
^dzierzba: [^clea] to są chuje proszę księdza
2024/08/05 11:51:09
^awne: [^clea] Osz, co za chuje :/
2024/08/05 11:53:40
^tygryziolek: [^clea] niech sczezną
2024/08/05 11:59:13
^orr: [^clea] Jak już tu wcześniej słusznie zauważono, chuje. :/ Wielki współcz. Napisz może które linie tak "dbają" o pasażerów?
2024/08/05 12:01:28
^makdaam: [^clea] Chuje i nadal warto złożyć skargę przez [konsument.gov.pl] jeżeli kontakt bezpośredni z linią się nie udał. Z wyraźnym zaznaczeniem tego co powiedział pilot, bo to nie są ATC issues.
2024/08/05 12:24:58
^robmar: [^clea] ale na pewno nie przysługuje? czy tylko linia chce, żebyście uwierzyli? są do tego jakieś strony z informacją, nie wiem ile wartą…
2024/08/05 13:40:56
^robmar: [^clea] np. [europa.eu]
2024/08/05 13:41:09
^lurkerfromdarkness: [^clea] Linia ma dostarczyć kwity na powody odmowy. Tu dyskusja i link do źródeł: [www.reddit.com]
2024/08/05 13:47:48