kocimokiem: a tu mnie pokonało. i muszę przemyśleć, jak to dziecko przygotować do matury. "podaj mi wzór na pole prostokąta", "a razy b", "zobacz, mamy boki oznaczone x i y, jaką postać będzie miał wzór", cisza |
|
2024/11/08 13:05:36 przez www, 1 ♥, 4 ∅ |
Lubią to: ^robmar, ♥
^kocimokiem: [^kocimokiem] czekam, czeka. w końcu pytam "wiesz jaki to wzór?" "nie" "co to jest a?" "bok prostokąta", "a u nas jest x, czy możemy zastąpić a x
2024/11/08 13:07:04
2024/11/08 13:07:04
^robmar: [^kocimokiem] tak czułem, że musi być do tego jakieś miejsce początku: „W 1637 roku, Kartezjusz po raz pierwszy zastosował konwencję używania x, y, z dla niewiadomych, a a, b, c dla stałych.” — choć nic z tego już teraz nie wynika
2024/11/08 13:54:46
2024/11/08 13:54:46
^ochdowuja: [^kocimokiem] te same dzieci 30 lat pozniej: "nie uzywaj testowych numerow sledzenia zaczynajacych sie od 1Z bo UPS takich uzywa i konsultanci sie gubia"
2024/11/08 16:29:15
∅
2024/11/08 16:29:15