 |
julita:
[^julita] no dzwoni taka i kurwa pretensje, bo zamówiła 9 I JAK TO NIE WYSLALISMY JESZCZE (mamy 21 dni, najpierw musimy dostać towar od dostawcy) i ze ona chce na sobotę i jej to nie interesuje i jak coś to ma to anulować |
|
2015/02/12 10:23:02 przez m.blabler, 0 ♥, 3 ∅
|
^
julita: [
^julita] i one rozumie ze w regulaminie są 21 ale ona chce na sobotę, bo to na prezent. A w takim wypadku nie możemy anulować i juz. I moja wina ze się głupia dupa obudziła na ostatnią chwilę
2015/02/12 10:23:47
^
porzeczek: [
^julita] Nic tak nie wkurwia klienta jak czekanie. A macie jakiś automat który wysyłą co trzy dni emile 'sory kliencie, pamietamy o twojej srubce, czekmy na dostawe'?
2015/02/12 10:25:25
∅