shenn:

jeśli moją pocztę służbową zakładałam sama na gmailu (nie ma poczty firmowej jako takiej) to na koniec pracy mam oddać hasło do niej szefowi czy wystarczy ustawić respondera, że ten mail jest nieaktywny i proszę pisać na taki a taki?
2015/09/23 09:48:12 przez www, 0 , 9

^shenn: [^shenn] dla mnie odp jest jasna, ale potrzebuję jakiegoś wsparcia gdyby jednak miał jakieś wątpy (koleżanka zostawiała hasło do swojej jak odchodziła)
2015/09/23 09:48:17
^kocimokiem: [^shenn] to drugie
2015/09/23 09:48:40
^gliniany: [^shenn] [^shenn] responder i trwałe fwd na nowy e-mail.
2015/09/23 09:49:04
^gliniany: [^shenn] [^gliniany] po ustalonym czasie (powiedzmy - 3 mies.) kasujesz konto.
2015/09/23 09:49:32
^ister: [^shenn] w ostatecznosci! - zmien hasło na 1234, podaj szefowi o powiedz, zeby se sam zmienił
2015/09/23 09:50:04
^shigella: [^shenn] jeśli korzystasz prywatnie z tego adresu, to autoresponder i ewentualnie forwardowac maile, jak tylko służbowo, to hasło dla szefa
2015/09/23 09:57:08
^arturcz: [^shenn] Szczerze? Myślę, że możesz mieć na to totalnie wyjebane. Zadaj sobie trzy pytania. 1. Jak bardzo lubisz szefa? 2. Jak bardzo zależy Ci na tym adresie? 3. Jak bardzo Ci zależy, żeby zachować się przyzwoicie?
2015/09/23 10:04:36
^arturcz: [^shenn] [^arturcz] Ale rekomenduję bramkę nr 3: [^foo]
2015/09/23 10:05:10
^perdo: [^shenn] responder
2015/09/23 10:12:06