evilconcarne:

[^matemaciek] 'dość' jest tu kluczowe. Mogliby tak po prostu mieć jeden zestaw zasad, najlepiej prostych, i się do nich stosować. Pasażer to nie wróg, jak będą działać sprawnie, to i narzekania się skończą.
2015/12/10 11:17:53 przez www, 0 , 3

^matemaciek: [^evilconcarne] Zauważ, że dostali w spadku przedsiębiorstwo o sterowności kontenerowca. Nie są jedyną firmą odpowiedzialną za koleje w PL, zależą od innych, działających mniej lub bardziej sprawnie.
2015/12/10 11:19:57
^matemaciek: [^evilconcarne] [^matemaciek] Sytuacja z karą w Pendolino też ma uzasadnienie. UTK ma wytyczne. Czy sensowne - nie wiem. Zakładam, że choć troche wiedzą, co robią. PKP IC ich nie zmieni, jak sejm TK.
2015/12/10 11:26:49
^matemaciek: [^evilconcarne] [^matemaciek] Jak IC nie spełni warunków UTK, dostanie kary. Musi coś robić, by tych kar nie dostać. UTK wierzy, że działa dla dobra pasażerów. Działa, ludzie wiedzą, że nie należy wchodzić do Pendolino bez biletów
2015/12/10 11:29:40