perdo: [^perdo] i zastanawiam się jeszcze czy zadzwonić do nich do sklepu, czy nie. Bo o ile mogę zrozumieć błąd w ometkowaniu, to sposób jak to się dalej potoczyło, jest fatalny. |
|
2016/01/04 20:59:43 przez www, 3 ♥, 3 ∅ |
^perdo: [^perdo] i żeby było zabawniej - ja bym te rękawiczki sobie zostawiła bo fajne były (nawet za 42 zł)
2016/01/04 21:01:54
2016/01/04 21:01:54
^gehi: [^perdo] klienci klientami, jest takie prawo, ze klient ma prawo kupic towar z cena, jaka jest wystawiony. Nawet jesli blad. #btdt
2016/01/04 21:02:32
2016/01/04 21:02:32
^frodo8: [^perdo] mialam identyczna sytuacje w tecso i podobnie mnie potraktowano. Poszlam sie poskazyc menedzerce i dostalam towar w cenie z naklejki
2016/01/04 21:05:02
∅
2016/01/04 21:05:02