cloudy:

Prawdopodobnie mam kij w dupie, ale soczyste opisy znęcania się nad dzwoniącymi z banków itp. nie bawią mnie w ogóle. Tekst: "Dziękuję bardzo, nie jestem zainteresowana ofertą, miłego dnia", i rozłączenie się to maks 10 sekund.
2016/05/30 14:39:18 przez www, 15 , 5

Lubią to: ^matemaciek, ^pastel, ^pagan, ^wiku, ^julita, ^erwen, ^kanusia, ^awne, ^aniaklara, ^kakunia, ^lavinka, ^scarbossa, ^gajowymarucha, ^pea, ^qmack,
^cloudy: [^cloudy] ew. można zapytać skąd mają nasz numer i zapowiedzieć, że nie wyraża się zgody na dalsze kontakty. "Hahahah, kazałem mu czytać całą umowę, odłożyłem telefon, a on się męczył 40 minut" - weź sobie zdobądź jakieś życie, dupku.
2016/05/30 14:40:18
^aniaklara: [^cloudy] +1
2016/05/30 14:47:09
^sirocco: [^cloudy] [^aniaklara] Również +!, może jestem za stara na takie rozrywki
2016/05/30 14:48:33
^srebrna: [^cloudy] Ja zasadniczo mówię "nie dziękuję" dość sprawnie, ale kiedyś jedna pani uparcie dzwoniła ponownie, twierdząc, że "chyba coś nas rozłączyło". Wtedy byłam nieuprzejma.
2016/05/30 15:02:47
^srebrna: [^cloudy] Oraz oni miewają zalecenia, żeby zadzwonić po 2-3 godzinach innym człowiekiem z tej samej firmy i zacząć od "bo kolega nie zdołał przedstawić oferty" i "ale pani nie wie, co oferujemy, to jak pani może nie być zainteresowana"
2016/05/30 15:06:48