  | 
			cloudy:
   Prawdopodobnie mam kij w dupie, ale soczyste opisy znęcania się nad dzwoniącymi z banków itp. nie bawią mnie w ogóle. Tekst: "Dziękuję bardzo, nie jestem zainteresowana ofertą, miłego dnia", i rozłączenie się to maks 10 sekund. | 
		
				
			 | 
							2016/05/30 14:39:18 przez www, 15 ♥, 5 ∅				
				 | 
		
	
 
	Lubią to: ^
matemaciek, ^
pastel, ^
pagan, ^
wiku, ^
julita, ^
erwen, ^
kanusia, ^
awne, ^
aniaklara, ^
kakunia, ^
lavinka, ^
scarbossa, ^
gajowymarucha, ^
pea, ^
qmack, 
♥
 
				
		
			^
cloudy: [
^cloudy] ew. można zapytać skąd mają nasz numer i zapowiedzieć, że nie wyraża się zgody na dalsze kontakty. "Hahahah, kazałem mu czytać całą umowę, odłożyłem telefon, a on się męczył 40 minut" - weź sobie zdobądź jakieś życie, dupku.
			
2016/05/30 14:40:18		 
				
				
				
		
			^
srebrna: [
^cloudy] Ja zasadniczo mówię "nie dziękuję" dość sprawnie, ale kiedyś jedna pani uparcie dzwoniła ponownie, twierdząc, że "chyba coś nas rozłączyło". Wtedy byłam nieuprzejma.
			
2016/05/30 15:02:47		 
				
		
			^
srebrna: [
^cloudy] Oraz oni miewają zalecenia, żeby zadzwonić po 2-3 godzinach innym człowiekiem z tej samej firmy i zacząć od "bo kolega nie zdołał przedstawić oferty" i "ale pani nie wie, co oferujemy, to jak pani może nie być zainteresowana"
			
2016/05/30 15:06:48		 
				∅