awne:

[^matemaciek] no więc bardzo próbuje się domyślić o co jest spór. IMHO i infrastruktura, i mózg kierowcy jest tak samo ważny.
2018/02/13 11:10:48 przez m.blabler, 5 , 7

Lubią to: ^matemaciek, ^perdo, ^robmar, ^sylvana, ^orr,
^perdo: [^awne] otóż. Tak samo jak stan techniczny samochodu :-)
2018/02/13 11:11:41
^gliniany: [^awne] problem leży w tym, że infrastrukturę projektują ludzie bez mógzu i wyobraźni a spora część kierowców odmawia używania organu. A flejm, jak to flejm, płynie se radośnie w dupie mając wszystko ;)
2018/02/13 11:12:27
^dees: [^awne] przy czym infrastrukturę można poprawić. mózgu nie.
2018/02/13 11:12:27
^aga: [^awne] O to, że ci utrzymujący, że hare hare infrastruktura zaczęli emitować, że to PRZEDE WSZYSTKIM ona, a mózg kierowcy jest drugorzędny. Tyle że jest odwrotnie. #niemazaco
2018/02/13 11:12:29
^jabberwocky: [^awne] jest, ale łatwiej powiedzieć że kierowcy źli niż wpływać na infrę. (można też pomstować tradycyjnie na zielone strzałki)
2018/02/13 11:13:08
^sirocco: [^awne] Wiesz co, problem że to się zapętla, a kierowców najlepiej wychowuje się infrastrukturą (do której może należeć fotoradar, byle dobrze oznaczony z odpowiednim wyprzedzeniem). Nie łapankami jak zabraknie miastu forsy.
2018/02/13 11:17:42
^sithian: [^awne] [^perdo] [^perdo] I niespecjalnie uciążliwe kary jako wisienka na torcie. Ale jak ktoś z masy czynników wybierze sobie tylko jeden czy dwa, no to...
2018/02/13 11:18:40