ister: [^aga] bo ta fizyka nie ma sensu w LO. Bo to sa jakies durne wzory, ktore trzeba wkuc na pamiec, nie wiadomo skad co sie bierze. A matematyka wydaje sie bzdurna, bo nie wiesz, ze ona ma zastosowanie |
|
2019/01/28 12:33:01 przez www, 0 ♥, 4 ∅ |
^wiq: [^ister] bardzo często identycznie wygląda historia (daty bez zrozumeinia co i dlaczego się zadziało), oraz praktyczie każdy przedmiot (widziałem takie przycinanie na polskim) - to jest problem szkoły jako całości
2019/01/28 12:34:12
2019/01/28 12:34:12
^kociokwik: [^ister] problem, jak masz mózg ciekawy "dlaczego" i nie ma kogoś, kto wyjaśni albo da książki, które to tłumaczą. Jak mózg jest chłonny i nie popsuty szkolnym tłoczeniem stąd-dotąd, to przy muzyce możesz fizykę omawiać
2019/01/28 12:36:15
2019/01/28 12:36:15
^biki: [^ister] jak się nie robi zadań, to się nie robi nic. To tak jakby się przyszło do lokalu przeczytać menu i wyjść. Myśmy chodzili robić zadania do Pałacu Młodzieży, a belfry z LO myślały, że te Olimpiady to ich zasługa.:)
2019/01/28 12:37:00
∅
2019/01/28 12:37:00