 |
kulkacurly:
[^janekr] patrzysz na to z perspektywy człowieka dorosłego, który myśli abstrakcyjnie, zna całą tabliczkę, umie dzielić i liczyć w pamięci. |
|
2019/04/01 09:34:27 przez m.blabler, 2 ♥, 3 ∅
|
^
dees: [
^kulkacurly] i mnie na przykład tępili za skracanie w pamięci, jak rozwiązywałam na tablicy. teraz rozumiem, że ja wiedziałam, że to jest dobrze, ale reszta uczniów już niekoniecznie.
2019/04/01 09:35:55
^
rmikke: [
^kulkacurly] Wiesz, ludzie różnie myślą. Np. Młody by dwa razy dłuzej opanowywał tabliczkę mnożenia (a trochę mu zajęło), gdybym mu nie powiedział, że 6*4 i 4*6 to to samo.
2019/04/01 19:23:37
∅