 |
ochdowuja:
[^kali187] Zawsze można negocjować, ale powiedzieć tak po prostu "nie" to możesz tylko, kiedy sam sobie jesteś szefem (a i tu klient ma więcej do powiedzenia) ;) |
|
2013/12/17 14:43:26 przez www, 0 ♥, 2 ∅
|
^
kali187: [
^ochdowuja] No tak powaznie to zalezy tez od prowadzacych projekt. Najgorzej jak durni sprzedajacy sprzedadza cos bez sensu i potem to trzeab wdrozyc bo nie ma dojscia, zeby klienta zawczasu przekonac
2013/12/17 14:45:36
^
funke: [
^ochdowuja] Mnie nie płacą za tłumaczenie klientowi, że jest idiotą, a jego żądania są bezsensowne (zresztą nawet gdyby chcieli płacić, to jest to IMO najgorsza robota w IT i w życiu bym jej nie przyjęła).
2013/12/17 14:46:02
∅