yaal:

"Addressing potential customers by their name, increases the likelihood that they will respond by 36%" - w moim przypadku odpowiedź zwykle brzmi "spierdalaj" <:
2014/06/23 11:04:01 przez www, 7 , 2

Lubią to: ^sirocco, ^julita, ^finka, ^gammon82, ^astarael, ^srebrna, ^gliniany,
^finka: [^yaal] mam to. Oraz pamiętam jak się koleżanka pracująca w empiku męczyła jak kazali im mówić do klientów przy kasie po imieniu i oczywiście w naszych warunkach obrywali od razu od klienta nieufnością i najeżeniem
2014/06/23 11:05:25
^srebrna: [^yaal] To ta sama szkoła, wg której panie w tchibo usiłują zaopiekować się klientem, żeby na pewno coś kupił. Kiedyś uciekłam przed taką (a jedną pogoniłam, bo usiłowała mi tłumaczyć, co czytam).
2014/06/23 11:41:46