yaal: "Addressing potential customers by their name, increases the likelihood that they will respond by 36%" - w moim przypadku odpowiedź zwykle brzmi "spierdalaj" <: |
|
2014/06/23 11:04:01 przez www, 7 ♥, 2 ∅ |
^finka: [^yaal] mam to. Oraz pamiętam jak się koleżanka pracująca w empiku męczyła jak kazali im mówić do klientów przy kasie po imieniu i oczywiście w naszych warunkach obrywali od razu od klienta nieufnością i najeżeniem
2014/06/23 11:05:25
2014/06/23 11:05:25
^srebrna: [^yaal] To ta sama szkoła, wg której panie w tchibo usiłują zaopiekować się klientem, żeby na pewno coś kupił. Kiedyś uciekłam przed taką (a jedną pogoniłam, bo usiłowała mi tłumaczyć, co czytam).
2014/06/23 11:41:46
∅
2014/06/23 11:41:46