kocimokiem:

#panibeatka atakuje. #Zo miała dodać dwie liczby dwucyfrowe rozpisując na dziesiątki i jednostki, a potem to sumując. zrobiła tak dwa przykłady, resztę, wiedząc, że umie dodała w pamięci. pani B. skreśliła i kazała poprawić, nie sprawdzając
2014/10/08 17:44:56 przez www, 0 , 6

^kocimokiem: [^kocimokiem] czy jest dobrze. było dobrze. Zośka działa, jak kasa fiskalna, dodaje i odejmuje w pamięci liczby trzycyfrowe
2014/10/08 17:45:37
^finka: [^kocimokiem] o, ktoś próbuje cofnąć dziecko
2014/10/08 17:46:19
^gatto: [^kocimokiem] aaaaaaaaaaa!
2014/10/08 18:10:08
^kasicak: [^kocimokiem] Miałam takie przejścia z paniami, w klasach 1-3 - ciągle trzeba było coś rozpisywać, a ja nie rozumiałam, po co
2014/10/08 18:13:30
^lavinka: [^kocimokiem] Pani jest chyba moja panią nauczycielką z klas 1-2. W 3 mieliśmy zastępstwo, matematyczkę. Od razu zrobiło się normalnie i klasa w 4tej nie miała problemów z matmą.
2014/10/08 18:30:49
^frodo8: [^kocimokiem] zalatwcie jej papier o indywidualny tok nauki z matmy bo wam zmarnuje ten durny program dzieeczyne:/
2014/10/08 18:43:56