dreadedgazebo: Pan w salonie: "a, nie, o ofercie internetowej to ja panu nic nie powiem, to jest zupełnie inny kanał sprzedaży. pan zadzwoni na infolinię, pan się zapyta." za co pan bierze hajs, właściwie...? |
|
2014/12/08 19:21:51 przez m.blabler, 0 ♥, 3 ∅ |
^wiku: [^dreadedgazebo] za ofertę w salonie i za klientów w salonie? oraz to jednak nie pana pracownika wina, że go w ten sposób operator wystawia
2014/12/08 19:23:08
2014/12/08 19:23:08
^pastel: [^dreadedgazebo] pracuję w Play, nie mam bladego pojęcia jak wygląda oferta przez neta albo infolinię (tylko tyle, co się sama dowiem/od klientów, nie jest to rzetelna informacja). co mam powiedzieć takiemu klientowi jak Ty?
2014/12/08 19:49:20
2014/12/08 19:49:20
^pastel: [^dreadedgazebo] [^pastel] oraz, czy mam się czuć darmozjadem, bo "za co ja biorę hajs"?
2014/12/08 19:49:52
∅
2014/12/08 19:49:52