|
auditlog: w kontekście mojej reklamacji w #OnePress wysyłanie przez nich prośby o wyrażenie opinii na #ceneo/opineo (czy jak się to tam zwie) jest kiepskim ruchem:) |
|
2011/02/28 11:03:39, 0 ♥
|
|
auditlog: #orange po 2 latach przypomniało sobie, że byłem ich klientem i jednocześnie napisało mi maila i zadzwoniło z ofertą - w zasadzie nie pytając czego oczekuję. |
|
2011/02/23 16:34:55, 0 ♥
|
|
auditlog: //blabler.pl/s/im-354299705 - to, że zagrożenia co trochę się pojawiają to wiem, ale mbank chyba wcześniej nie robił takich mailingów:) |
|
2011/02/22 22:16:55, 0 ♥
|
|
auditlog: //blabler.pl/s/im-352707249 próbuję, próbuję i nic - nie mogę złapać zależności:) |
|
2011/02/22 00:12:10, 0 ♥
|
|
auditlog: NO! badanie właśnie się zakończyło. ich porażka jest naszym sukcesem!:) |
|
2011/02/22 00:07:16, 0 ♥
|
|
auditlog: //blabler.pl/s/im-347509673 - tak, szczególnie sprzedawcy chcą mniej zarabiać. / oczywiście są branże, gdzie rabat to standard, ale nie wszędzie:) |
|
2011/02/18 13:30:07, 0 ♥
|
|
auditlog: nie do końca rozumiem sprzedawców, którzy wciskają rabat klientom, którzy wcale o niego nie proszą/upominają się... / #sprzedaż #klient |
|
2011/02/18 13:18:41, 0 ♥
|
|
auditlog: taki dość długaśny mi ten mail wyszedł. ale na dzisiaj wystarczy. / jutro niby urlop, a roboty cała masa - strach tą masę dotykać:) / #praca |
|
2011/02/17 01:07:42, 0 ♥
|
|
auditlog: czy #blip ma pomysł co ze sobą zrobić dalej? póki co jakaś straszna stagnacja chyba zapanowała... |
|
2011/02/16 15:29:01, 0 ♥
|
|
auditlog: mam wrażenie, że w #gtalk.u poprawiła się czcionka jakoś - na dwóch różnych systemach jakoś lepiej wygląda, hmm. |
|
2011/02/16 09:11:09, 0 ♥
|
|
auditlog: //blabler.pl/s/im-342128727 - nie bronię tego stowarzyszenia, bo wykorzystują sytuację, ale sprzedawcy mimo wszystko powinni dążyć do przestrzegania prawa. |
|
2011/02/15 10:30:51, 0 ♥
|
|
|