auditlog:
   #adStandard żeby przygotować dobrą kampanię na FB trzeba wszystkie pomysły storpedować (przygotować się na kryzys)
2011/03/04 15:04:24, 0
auditlog:
   #adStandard i #oreo z biciem rekordu guinessa
2011/03/04 14:44:49, 0
auditlog:
   #drogiblipie poleć proszę jakąś aplikację, która zepnie mi #Twitter.a z #FB
2011/03/04 13:20:06, 0
auditlog:
   #adStandard odpowiedź za chwilę, to już za późno
2011/03/04 13:17:29, 0
auditlog:
   #BurgerKing jest wszędzie - nawet na #adStandard
2011/03/04 13:15:25, 0
auditlog:
   #FB zablokował mi (mam nadzieję, że czasowo) api #blip'a - szkoda.
2011/03/04 13:10:26, 0
auditlog:
   #adStandard Klasyczne bannery OR engagement ads - Olgierd Cygan
2011/03/04 12:55:51, 0
auditlog:
   #adStandard mam wrażenie, że prezentacja Tomasa, to powtórzenie tego co było mówione wczoraj o #ekosystem 2.0
2011/03/04 11:00:43, 0
auditlog:
   #adStandard Thomas Mendrina, admeld inc.
2011/03/04 10:50:58, 0
auditlog:
   gdyby ktoś chciał na #adStandard dobrze wykorzystać przerwę kawową, to oprócz networkingu można przejrzeć mediadun magazyn: [www.mediafunmagazyn.pl]
2011/03/04 10:45:57, 0
auditlog:
   #adStandard dzień dobry / pierwsze co widzę, to pytanie: dlaczego #RTB jest sexy?:)
2011/03/04 10:39:05, 0
auditlog:
   ooo, od 27 marca będzie połączenie #wizzair #Poznań - #Barcelona / miodzio:)
2011/03/04 00:22:28, 0
auditlog:
   najpierw był #startup i platforma webowa, a teraz powstaje dokumentacja - uwielbiam to po prostu... / #praca
2011/03/03 23:53:44, 0
auditlog:
   ma ktoś aktualne dane o ilości użytkowników na platformach mikroblogowych w PL? #twitter #blip
2011/03/03 23:08:40, 0
auditlog:
   #drogiblipie - polećcie coś sensownego do obsługi #twitter'a, może być autonomiczny program lub wtyczka do przeglądarki / w użyciu: chrome, ff, win7 i #ubuntu
2011/03/03 22:20:10, 0
auditlog:
   #ubuntu mnie namawia na kernela: 2.6.35.28.36 - no dobrze, niech się instaluje:)
2011/03/03 22:17:45, 0
auditlog:
   #automapa się aktualizuje - zobaczymy co to za "łatwa" trasa:)
2011/03/03 22:14:36, 0
auditlog:
   //blabler.pl/s/im-368645983 - trzeba dodać jeszcze ogłoszone b. dobre wyniki reklamy online w 2010r (ogłoszone dzisiaj na #adStandard) - w końcu tłusty czwartek!
2011/03/03 19:55:45, 0
auditlog:
   #adStandard po przerwie kawowej zrobiło się dużo luźniej, czyżby przez techniczny kierunek aktualnej prelekcji? albo po prostu godzina późna...
2011/03/03 16:42:29, 0
auditlog:
   #adStandard sieci kontekstowych za 3 lata nie będzie, bo nie będzie zwykłego kontekstu - będzie coś nowego, kontekst ewoluuje / rozwija się w nowych kierunkach
2011/03/03 16:20:56, 0
auditlog:
   #adStandard kontekst z roku na rok rośnie, sieci kontekstowe rozwijają się i będą dalej rosnąć
2011/03/03 16:17:07, 0
auditlog:
   skoro mowa o kontekście na #adStandard, to czy wszyscy już zjedli pączki z okazji tłustego czwartku?
2011/03/03 16:11:20, 0
auditlog:
   #adStandard praktycznie wszyscy duzi wydawcy/reklamodawcy korzystają z #AdKontekst
2011/03/03 15:59:49, 0
auditlog:
   #adStandard Artur Banach z #NetSprint zaczyna prezentację od fragmentu filmu Woody'ego Allena:)
2011/03/03 15:58:16, 0
auditlog:
   #adStandard zdecydowanie niektórzy prelegenci powinni popracować nad emisją głosu
2011/03/03 15:07:16, 0
auditlog:
   #adStandard i jest Justin Bieber w "urodzinach Chelsea"
2011/03/03 14:53:44, 0
auditlog:
   #adStandard i jest case #OldSpice:)
2011/03/03 14:44:00, 0
auditlog:
   #adStandard wychodzi, że wszystkie znaczące się kampanie buzzowe i wirusowe oparte były w dużej mierze na #FB (mowa o 2010 roku)
2011/03/03 14:35:27, 0
auditlog:
   #adStandard - reklamę stworzyć najlepiej w takiej formie, żeby użytkownik jawnie nie odbierał jej jak zwykłej reklamy.
2011/03/03 12:54:48, 0
auditlog:
   #adStandard - WP S.A - prezentacja bez udziału display i mówienia o #CTR - tym razem czysta kreatywność:) / no zobaczymy
2011/03/03 12:40:49, 0
auditlog:
   #adStandard nowy Ekosystem 2.0, czyli duża biała plama w polskiej reklamie online.
2011/03/03 12:06:47, 0
auditlog:
   dobry dzień - dużo pączków, ciekawa konferencja #adStandard, wieczorem #Aula.Polska i #mfmag - kolejny, wyczekiwany numer:)

Pobierz obrazek (661.8kiB)
2011/03/03 12:04:40, 0
auditlog:
   #adStandard2011 wydatki na reklamę online w 2010r. wzrosły o 17% w stosunku do 2009r. do kwoty 1 mld 578 mln zł
2011/03/03 10:31:13, 0
« Strona 4 »
auditlog

Photostream Blablog 

Archiwa