|
vauban: [^arturcz] bywa jeszcze gorzej. "Pan jest socjologiem, może pan mi wytłumaczy, dlaczego moje małżeństwo się rozpada". Czarna rozpacz. |
|
2015/10/14 14:39:22 przez www, 1 ♥
|
|
vauban: W sumie to i dzisiaj narracja że z byle powodu zrzucą nam atomówkę na głowę jest powszechna. |
|
2015/10/14 11:45:21 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^phishy] ćwiczenia, już przestali, ale faktycznie zawsze jestem zaniepokojony w takich chwilach i mam odruch włączania radia. |
|
2015/10/14 11:42:52 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^arturcz] kołami w dół, oczywiście. Tak jak napisał ^boni, odrzut jest mały, nawet z wysuniętymi fotoogniwami nic się nie dzieje, zresztą jest odchylany od osi na zewnątrz. #kerbal |
|
2015/10/13 14:38:45 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^boni01] #kerbal no, ten mój wynalazek jest tak ascetyczny jak się tylko da,12 części. Ale ta latająca suwnica podoba mi się, pod monopropelantem jest dok? |
|
2015/10/13 10:48:15 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^olkit] tagujemy, ale przeważnie obrazki, w ferworze dyskusji czasem zabraknie refleksu. |
|
2015/10/13 10:45:09 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^boni01] paliwa jest akurat tyle, że powinno trochę zostać, trzy Oscary to jest na jakieś 20 sekund pełnego ciągu, ale masa łazika jest nieduża, sadzałem tak moduły bazy po 10 ton i więcej. |
|
2015/10/13 10:41:25 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^arturcz] a, no i założenie jest błędne, tam gdzie są koła to góra, beczka z dyszami to jest podróżny i dół. |
|
2015/10/13 10:37:51 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^arturcz] [^vauban] warunkiem jest utrzymanie opadania w końcowej fazie jakieś 6 m/s, dziesiątki takich lądowań już zrobiłem, wychodzi tak co drugie ;) |
|
2015/10/13 10:35:23 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^arturcz] brutalną, schodzę całym nabojem na 500 m, odrzucam człon podróżny i siadam na skycranie, ostatecznie odrzucanym po wylądowaniu. |
|
2015/10/13 10:32:03 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^boni01] duperele, ale statki robią się od tego efektowniejsze. Poza tym takie chłodzenie jest sensowne tylko przy NERV-ach, zwykłe silniki nie zdążą się zazwyczaj aż tak nagrzać by eksplodowały. |
|
2015/10/13 00:45:20 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^boni01] i dlatego odkąd łatka wrzuciła systemy chłodzenia (były kiedyś, potem z nich zrezygnowano, teraz przywrócono) wpycham je gdzie się da, to chyba optymalne ustawienie dla tej konfiguracji. #kerbal |
|
2015/10/13 00:42:42 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^vauban] mało tego, jakiś mędrek wymędrkował, że ciepło rozchodzi się po konstrukcji statku w sposób realistyczny. Ostygną silniki, ale przegrzeje się elektronika i kaputt. |
|
2015/10/13 00:37:41 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^vauban] oraz: to ma sens, nie ma jak wyrabiać 4 minuty pełnego ciągu silników po to, by eksplodowały na orbicie z przegrzania. Albo stygły pół godziny, kiedy musisz manewrować. #kerbal |
|
2015/10/13 00:34:57 przez www, 0 ♥
|
|
vauban: [^vauban] a teraz lepsze ujęcie w słoneczku, żeby było widać, o co kaman. Dwa średnie radiatory, cztery małe, 12 różnych paneli chłodzących. No stygnie ustrojstwo w mgnieniu oka. #kerbal |
|
Pobierz obrazek (51.9kiB)
|
|
2015/10/13 00:32:36 przez www, 1 ♥
|
|
vauban: #kerbal kolejny udoskonalony łazik leci na Mun, a na obrazku mogą Państwo zobaczyć efekty całkowitej paranoi na tle przegrzewających się w wersji 1.02 silników NERV. Chłodzenie tu zaprawdę chłodzeniem pogania. |
|
Pobierz obrazek (52.1kiB)
|
|
2015/10/13 00:25:42 przez www, 2 ♥
|
|
vauban: [^boni01] wersja użytkowa dostała wieżyczkę, w kolejnych dołożę mu akumulatorów pod spodem, jeszcze obniży środek ciężkości. Podstawa to symetria, inaczej zbacza z drogi i się łatwo wywraca. |
|
2015/10/12 23:23:14 przez www, 0 ♥
|
|
|