lafemmejuriste: [^zuzanka] Co Cię smuci? Że jak ktoś do firmy przychodzi z roszczeniami (choćby i słusznymi), to firma w podskokach nie oddaje, tylko zaczyna od obrony? Ja tam uważam, że jest to dobry wzór do naśladowania! |
|
2020/11/17 14:00:26 przez www, 0 ♥, 4 ∅ |
^lafemmejuriste: [^lafemmejuriste] (poza może relacjami osobistymi i przypadkami fakapów skrajnych)
2020/11/17 14:01:01
2020/11/17 14:01:01
^zuzanka: [^lafemmejuriste] Smuci mnie, że firmy kradną. I konsekwencje. Zwłaszcza w kontekście kilku przypadków, kiedy ukradły i nie wynagrodziły twórcy.
2020/11/17 14:55:06
2020/11/17 14:55:06
^makdaam: [^lafemmejuriste] Obrona spoko, ale jeżeli salon komórkowy, który jest wpisany z NIPu w pozycji sprzedawca na fakturze chce wciskać klientowi, że z usunięciem wady telefonu via rękojmia mam pisać do siedziby sieci komórkowej.
2020/11/17 15:41:10
2020/11/17 15:41:10
^makdaam: [^makdaam] [^lafemmejuriste] To z jednej strony niepoważne, z drugiej jest to standardowa procedura ograniczająca koszty. W sensie brak świadomości prawnej nie dość, że występuje, to jest wykorzystywany.
2020/11/17 15:42:52
∅
2020/11/17 15:42:52