lafemmejuriste: [^dees] Pomijając to, że nie wierzę w UX absolutny, to każdy system opiera się na masie założeń, w tym dotyczących doświadczenia cyfrowego użytkownika, a często także jego wiedzy merytorycznej w temacie (systematyka, architektura |
|
2022/04/06 14:42:27 przez www, 3 ♥, 2 ∅ |
^lafemmejuriste: [^lafemmejuriste] serwisu), plus różne zwyczaje krajowe (znalezienie nr telefonu na niemieckiej stronie bywa wyzwaniem), stąd obawiam się, że koncept systemu 100% intuicyjnego nie istnieje
2022/04/06 14:44:06
2022/04/06 14:44:06
^shigella: [^lafemmejuriste] do tego są osoby starsze, bez urządzenia, niewidzące lub niedowidzące, starsze i sporo z nich cyfryzacja przerasta. Podejrzewam że jak dasz "cyfrowemu tubylcowi" pit, to się też popłacze
2022/04/06 15:42:53
∅
2022/04/06 15:42:53