gusiowata:

[^gusiowata] a ja naprawdę wkładam w to mnóstwo serca, energii, czasu i podchodzę do całości profesjonalnie. Więc jakoś dość mocno osobiście odbieram takie sytuacje :/ bo dla mnie jeden ze sposobów utrzymania rodziny...
2024/07/08 14:14:20 przez www, 0 , 6

^kouma: [^gusiowata] No ona mogła spytać, a Ty możesz się nie zgodzić i tyle. Mówienie nie jest ciężkie, ale to Ty organizujesz i ustalasz zasady. Załatwione, odhaczone, można przejść do innych rzeczy.
2024/07/08 14:16:08
^sitc: [^gusiowata] imo (to mowie z doswiadczenia zawodowego) jak za bardzo wkladasz serce, to za malo liczysz kase. Zaliczka do dnia X, cala wplata do dnia Y, taka mamy cancellation policy, dziekuje, dowiedzenia.
2024/07/08 14:16:56
^lafemmejuriste: [^gusiowata] Ma rację ta pani [^sitc] Poświęć jakiś wieczór i butelkę wina, przygotuj ogólne zasady płatności i rezygnacji i wysyłaj w każdym mailu potwierdzającym rezerwację.
2024/07/08 14:19:13
^boska: [^gusiowata] mysle, ze kluczem tu jest odemocjonowanie odmowy twojej. ludzie pytaja "bo moga" i chancuja przez zycie i maja dopaminke jak cos ugraja, ale nic inie traca, jak sie odmowi. a ludzie ktorzy nie maja tego w defaulcie
2024/07/08 14:19:15
^lafemmejuriste: [^gusiowata] A jak dasz maila to Ci podeślę nawet wzorek takiego dokumentu.
2024/07/08 14:19:43
^shigella: [^gusiowata] ja sie pytam w granicach rozsadku, wiadomo ze nie znajdziesz nikogo na pol dnia, wiec to jest poza granica. Jak ludzie sie ze mna targuja o koszt wyrobu, to czasem sie zgadzam, czasem nie
2024/07/08 14:53:31