 |
boni01:
[^sithian] Źródło? Bo IIRC kwarc łączony z tytanem nie wygląda mi na problematyczny gdzieś do 1000 stopni, a było 300-400. A o ile wiem, nikt nie dawał gwarancji (i wiadomo było że puści) na hydraulikę wlotów nieco ponad 400st. |
|
2015/09/20 20:43:41 przez www, 0 ♥, 2 ∅
|
^
boni01: [
^boni01] Tudzież IIRC specjalne zezwolenia na bicie rekordów czy na podniesienie prędkości w warunkach bojowych ustalały czas zwiększonej prędkości wzg. podniesionej temp. wlotów silników, a nie szyb czy kabiny itp.
2015/09/20 20:45:41
^
sithian: [
^boni01] Wspomnienia pilotów. W monografii SR-71 mam informację na temat temperatur: "A composite structure that was capable of 800°F. (...) The average surface temperature of the aeroplane is at 550°F".
2015/09/20 20:57:34
∅