perdo:

No dobra bo nie jeżdżę automatem. Wiem co to p, r i n. Ale to 1, 2 i 3D sa mi obce.

Pobierz obrazek (2704.5kiB)
2016/01/20 17:50:59 przez m.blabler, 0 , 8

^sithian: [^perdo] Stawiałbym na biegi.
2016/01/20 17:52:15
^gliniany: [^perdo] zignoruj o ile jedziesz po normalnej drodze. to są biegi o nieco bardziej "siłowym" przełożeniu, zwykłe 'D' powinno wystarczyć
2016/01/20 17:54:08
^porzeczek: [^perdo] se ustawi na de i jedzie. a nawet czy de.
2016/01/20 17:54:18
^gliniany: [^perdo] [^gliniany] czyli u Ciebie - '3 D' (czyli trzecie przełożenie i 'drive' w jednym
2016/01/20 17:54:52
^kelia: [^perdo] Mój sąsiad, fan automatów, mi tłumaczył: blokuje się wyższe biegi. To używa się do jazdy w górach czy z przyczepką.
2016/01/20 18:10:13
^rmikke: [^perdo] Ograniczenie, że nie wrzuci wyższego biegu (standardowo w amerykańskich i japońskich). W europejskich to mogą być różne dziwne rzeczy, ale tak czy siak - zwykle zbędne.
2016/01/20 18:10:25
^arturcz: [^perdo] [^gliniany] Podejrzewam, że położenie lewo-prawo może też robić różnicę. 3D po lewej to ograniczenie do trzeciego biegu, po prawej normalny Drive. Bo w 3-biegową skrzynię we współczesnych autach to ja nie wierzę.
2016/01/20 18:10:44
^boni01: [^perdo] [^arturcz] Na moje oko, jak ^arturcz mówi, po prawej ("na wprost" PRN) jest D, i na tym jeździmy. Na "3D" w lewo jest 3, poniżej 2, 1 czyli zblokowane biegi niższe, np. 1 do ruszania na piasku czy śniegu, itd.
2016/01/20 19:04:08