boni01: [^rmikke] To wiele wyjaśnia. Ad rem - pewnie że Rockwell gwiazdorzy i pierdoli czasem (tutaj np. szczegóły teoryjki o oponach firestone w explo I wg. mojej wiedzy zassał se z kciuka), ale nawet jego warto krytykować z sensem. |
|
2016/02/18 14:24:48 przez www, 0 ♥, 4 ∅ |
^boni01: [^boni01] Ogólnie, co do tezy, argumentacji i wniosków, IMHO ma chłop rację w tym artykuliku. Nawet jeśli w drobnych szczegółach pitoli jak rasowy bloger motoryzacyjny.
2016/02/18 14:33:52
2016/02/18 14:33:52
^rmikke: [^boni01] Ad rem to nie zamierzam konkurować z Twoją czy Rockwella wiedzą o motoryzacji. Zwracam tylko uwagę, że artykuł jest napisany w sposób wskazujący na dowodzenie tezy na siłę.
2016/02/18 14:35:28
2016/02/18 14:35:28
^rmikke: [^boni01] A w tym kawałki o oponach u Forda owszem, pieprzy bez sensu. Wyższe ciśnienie to mniejsze tarcie, a sam pisał, ze większe tarcie szerszych opon ułatwia wywrotkę cdn
2016/02/18 15:05:53
2016/02/18 15:05:53
^rmikke: [^boni01] [^rmikke] ...to skąd mu nagle wyszło zalecenie niższego ciśnienia, bo przy wyższym się firdy przewracały?
2016/02/18 15:07:07
∅
2016/02/18 15:07:07