cloudy:

[^cloudy] twórcy gry w momencie zawierania kontraktu NIE WIEDZIELI i NIE MOGLI WIEDZIEĆ jaki i czy w ogóle zysk przyniesie im gra. Acz mogli szacować, na podstawie swoich doświadczeń. Co też uczynili. Dlatego zaproponowali mu procent.
2018/10/02 12:31:19 przez www, 0 , 3

^cloudy: [^cloudy] Którego pisarz nie przyjał. I obstawiam, że ten aspekt będzie miał swój wpływ ;)
2018/10/02 12:37:33
^lafemmejuriste: [^cloudy] Ale ten przepis jest właśnie w tym celu napisany: do korekty nawet najlepszej woli imo, a nie tylko do ratowania wydymanych przez dużego kontrahenta twórców.
2018/10/02 12:39:24
^fel: [^cloudy] zresztą po pierwszej części im się budżet nie spiął, w 2009 zwolnili 30% ludzi, w tym mojego A., dzień po tym jak się dowiedziałam, że jestem w ciąży.
2018/10/02 12:42:59