boni01: [^orr] Widzę to w koncepcji battlesetów jak "Harpoona", czyli battleset=mapa+dane obiektów+scenariusze (+elementy AI, jeśli dam radę). Czyli nie trzeba modów itp. pierdolenia, podstawiasz battleset "Nelson i przyjaciele" i masz. |
|
2018/12/24 00:10:45 przez www, 2 ♥, 3 ∅ |
^boni01: [^boni01] Sama gra to tylko interfejs (dużo wkłądu pracy, ale zero obciążenia maszyny)+engine "fizyki" (obciążający, ale chyba da radę)+engine "zasobów" (niskoobciążający, i tyle go będzie, na ile zechcę RTSa w grze)
2018/12/24 00:13:14
2018/12/24 00:13:14
^boni01: [^boni01] Oczywiście, bazowe będą zapewne battlesety IW, IIW i Zimna Wojna. Ale staram się nie szkicować/pisać "w poprzek" żaglowców czy SF/fantasy nawet ;)
2018/12/24 00:16:43
∅
2018/12/24 00:16:43