boni01:

[^janekr] A co za różnica, ja też przeważnie miałem takie spierdoliny z "klientami wewnętrznymi"; trza brać na spoko i co najwyżej pilnować dupochronu, żeby szefowie wiedzieli, czemu coś np. trwa 6x dłużej niż planowano >
2019/03/19 22:45:37 przez www, 0 , 2

^boni01: [^boni01] tj. że braki komunikacji czy specu przekładają się na dług tech. czy na stracony czas/zasoby. Serio, ja b. chętnie robię coś 6 razy, jeśli kasa się zgadza i jeśli wszyscy rozumieją, że nie moja wina, że robimy 6 raz "od nowa"
2019/03/19 22:49:58
^boni01: [^boni01] Jak się zastanawiam, to po dekadach wkurza mnie / dołuje tylko jeśli naprawdę "sam jestem winien", że nie robię specu, doców, guidelines, przeważnie "bo nie było czasu taczki załadować" ;)
2019/03/19 23:23:28