 |
lafemmejuriste:
[^lafemmejuriste] Tymczasem ja bym sobie życzyła, żeby oni odłożyli tę pstrokaciznę (do kogo ona tak na serio jest kierowana?) i poszli w sprawność obsługi, bezpieczeństwo danych, skrzynki depozytowe i inne takie i tym się promowali. |
|
2014/07/30 16:17:30 przez www, 1 ♥, 2 ∅
|
^
srebrna: [
^lafemmejuriste] Hahaha, sprawność obsługi. Mbank, który dzwonił na stacjonarny, szukając Goldiego, ale nie chciał powiedzieć kim są ("instytucja finansowa, w której pan A ma PRODUKT finansowy") oraz odmawiali zadzwonienia na komórkę. Hahaha.
2014/07/30 16:19:26
^
srebrna: [
^lafemmejuriste] [
^srebrna] Po dwóch czy trzech takich rozmowach kazałam zadzwonić w sobotę i w końcu go zastali. Chcieli mu zaproponować nową kredytówkę. A do mnie dzwonili i twierdzili, że jestem stałą klientką :>
2014/07/30 16:21:01
∅