madamezolza:
   #polska #lodz #wszedziedobrzealewdomunajlepiej

Pobierz obrazek (230.0kiB)
2018/09/11 12:33:14 przez m.blabler, 4
amjan:
   Łał, PRAWDZIWY WIKING, jeden z ostatnich, dziękuje Polsce za pomoc w zwalczaniu pożarów. Oraz kilka słów o ich żałosnym rządzie. [www.youtube.com] #szwecja#polska
2018/07/27 21:52:30 przez www, 0
kornac:
   George Friedman: Po 2020 roku dojdzie do rozpadu Rosji. Zyska na tym m.in. #Polska [www.polskatimes.pl]
2018/07/05 09:09:39 przez www, 0
madamezolza:
   #mundial #polska #historia miejmy jednak nadzieje, ze nie bedzie dzis tak zle! Bo gorzej juz chyba byc nie moze ? :>

Pobierz obrazek (170.6kiB)
2018/06/24 13:13:14 przez m.blabler, 2
szpiegu:
   Kartografia ekstremalna dostarcza :-) #Polska

Pobierz obrazek (29.5kiB)
2018/04/03 09:14:20 przez m.blabler, 1
wiq:
   #Polska, #Kraków, #PKP - każde z nich to stan umysłu [krakow.naszemiasto.pl]
2017/11/20 08:16:24 przez www, 1
daromar:
   No to na życzenie ^beciaaczek i ^gammon82 #daromarfoto optymistyczne, #polska

Pobierz obrazek (349.3kiB)
2017/04/18 09:32:27 przez xmpp, 7
jennandyvain:
   Ten absurdalny fakt, związany z POLSKIMI nauczycielami, że w razie wątpliwości, wolisz zapytać na word reference forum niż nauczycieli bogatszych w doświadczenie, bo ci drudzy cię objadą. #polska #polacy
2017/01/10 21:10:41 przez m.blabler, 0
laperlla:
   [^laperlla] [^laperlla] tia #czytam nadrabiajac #prasowka #polska #refleksja
2016/12/25 18:37:44 przez www, 0
jennandyvain:
   [youtube.com] #polska #szwecja #wyraz #kurwa
2016/09/11 23:45:34 przez m.blabler, 0
sweddtroll:
   [^sweddtroll] Jestem pewna że ta odpowiedź jest zła, ale jak zaznaczam dobrą, to pisze że błędna i nie chce generować certyfikatu. Trzeba zaznaczyć tą złą i wtedy generuje. #Polska
2016/08/24 23:00:11 przez m.blabler, 0
gliniany:
   [^shenn] #polska
2015/09/03 14:22:41 przez www, 0
kapraweoko:
   I wiesz co, muszę to powiedzieć – nikt nie wydyma Polaka tak, jak drugi Polak [wiadomosci.wp.pl] #polska mieszkam w polsce
2015/07/02 14:37:56 przez www, 0
gliniany:
   [^ciotkasamozlo] #polska
2014/12/19 15:14:06 przez www, 0
sannannej:
   Właśnie przeżyłam zgnieżdżenie się w ciasnym pociągu. P.S. A Express Inter City - opóźniony 120 minut. #Polska
2014/11/08 19:25:55 przez m.blabler, 0
amjan:
   [^sowka] "Więc obmyśliłem taką sprężynę... sprężynę uosabiającą sprężystość i wigor całego naszego patriotycznego kolektywu lokatorskiego. Rezonującą - rzecz jasna - z potęgą naszego narodu." #logo#polska

Pobierz obrazek (23.2kiB)
2014/10/15 17:16:02 przez www, 1
sowka:
   Aj aj aj... #logo #polska

Pobierz obrazek (21.6kiB)
2014/10/15 16:45:16 przez www, 0
kapraweoko:
   [^kapraweoko] oraz pewnie powinienem był #tagosraczka #polska #niemcy #konsulat #wtf i #rotflmao
2014/09/03 11:43:22 przez www, 0
fi9o:
   [www.wykop.pl] #lol #polska #ukraina
2014/08/22 10:49:30 przez www, 0
ikari:
   [natemat.pl] #cokurwa #polska #dkjp #celibat
2014/08/08 10:23:32 przez xmpp, 0
   Strona 1 »
Archiwa
Obserwujący (1)