 |
boni01:
[^boni01] Absolutnym limitem było 450stC. Wszystko raportowane i dopuszczalny resurs >430st 1h na silnik, plus ostrzeżenie o drastycznym spadku niezawodności i możliwości awarii wlotów. No i CIT szły na rejestratory: |
|
Pobierz obrazek (175.7kiB)
|
|
2015/09/21 00:01:23 przez www, 0 ♥, 2 ∅
|
^
boni01: [
^boni01] Mój point jest - TYLKO te temperatury były tak ustalane, raportowane, rejestrowane i analizowane. Tak, b. nagrzewał się dziób, szyby, krawędzie natarcia, ale krytyczne wydają się tylko wloty (ich hydraulika tak naprawdę).
2015/09/21 00:03:06
^
boni01: [
^boni01] [
^boni01] BTW nigdy nie znalazłem dokładnego info z czego/jak było to zrobione,czaicie, hydraulika siłowa w 450st... muszę się przejechać do muzeum w Duxford i rozebrać tego SR71 żeby pomacać przewody/siłowniki
2015/09/21 00:11:35
∅