janekr:

Fachowcy od zarządzania czasem radzą, żeby obowiązki dzielić na: ważne i pilne, ważne i niepilne, nieważne i pilne, nieważne i niepilne. Robię tak. Zgadnijcie...
2015/09/24 13:33:33 przez www, 1 , 3

Lubią to: ^perdo,
^janekr: [^janekr] ...od czego zaczynam.
2015/09/24 13:33:45
^boni01: [^janekr] Inni mówią, że fachowcy od zarządznia, są jak człowiek, który pożycza twój zegarek, żeby powiedzieć ci która ci godzina, po czym ucieka, z twoim zegarkiem ofkorz.
2015/09/24 13:43:22
^lavinka: [^janekr] Szkoda, że akonci się do tego nie stosują. Każdy mejl z poprawką, który dostaję, jest ważny i pilny. Oczywistym się nie przejmuję. :)
2015/09/24 13:46:56