 |
sithian:
[^lafemmejuriste] No tego nigdy nie jesteśmy w stanie uwzględnić, bo jednak trzeba przyjąć jakieś minimum. A jak klient nie spełnia tegoż, to już nie jest nasza wina, choć musimy się z tym bujać. |
|
2017/02/21 16:29:14 przez www, 0 ♥, 2 ∅
|
^
sithian: [
^sithian] Co mi nieustająco przypomina o managierach żądających w pewnej korpo budowania serwisów dla nich, ale jak się zadawało pierwsze pytania z listy, czego serwis ma dotyczyć, to wymiękali i nie byli w stanie odpowiedzieć.
2017/02/21 16:30:13
^
lafemmejuriste: [
^sithian] Wiesz, ja mam wrażenie, że płaci mi się właśnie dokładnie za to, że wiem coś, czego klient nie wie. I za to, że potrafię postawić właściwe pytanie, żeby otrzymać właściwą odpowiedź. Nie za to, żeby oczekiwać minimum.
2017/02/21 16:30:37
∅